piątek, 9 maja 2014

Sunrise. Torba z widokiem na morze.

Nie wierzę. Wchodzę tu, żeby napisać o torbie, a tu taka niespodzianka. Otóż moja torebka o której pisałam TU brała udział w wyzwaniu Szuflady i została wyróżniona jako Top 5. Jaka ja dzisiaj jestem dumna i zadowolona:) Dziękuję,  niezmiernie mi miło.

A ja właśnie dzisiaj chciałam napisać,  że moja torba się spodobała i poproszono mnie o uszycie takiej, tylko z motywem morskim. Wymyśliłam sobie wschód słońca.  Tak...wiem, że lepiej wyglądałoby w PP, ale ja jeszcze nie czuję się na siłach jeżeli chodzi o tę metodę:) cały czas się uczę...Torba wyszła tak oto:



Dodałam kosmetyczkę, bo wiem z autopsji, że zawsze się przydaje.



Przyszła właścicielka życzyła sobie taką samą podszewkę jak w oryginale,  więc została.


Niech się dobrze nosi.

Maj zawsze był najładniejszym miesiącem roku i tym razem też taki się zapowiada. Dzisiaj u nas było prawie 20 stopni ciepła, przygrzewało słoneczko i kwitło wszystko dookoła.  Życzę wszystkim ciepłych i kolorowych dni majowych...
eda

1 komentarz: