poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Wielkanocne klimaty


my zajączki prosto z łączki
przybiegłyśmy tu na pączki
i na chrusty i na tańce
my zajączki przebierańce

Ten przedszkolny wierszyk chodził za mną i nie dawał mi spokoju, aż w końcu sama uległam magii Wielkanocnych zajączków. I tak oto powstały.  A żeby im nie było smutno, każdy dostał po jajku do kompletu.



Wzór na zjączka można znaleźć TU a jajko powstało ot tak sobie spontanicznie.



No zjące, pakować sie do koszyczka ;-)



Dzień był wyjątkowo udany, bo wzięłam udział w kiermaszu Wielkanocnym o ktorym można poczytać TU . Dla siebie nabyłam piękną poduszeczkę na szpilki zrobioną na szydełku przez Julitę. A wymiance z Agą dostałam śliczne świeczki z wosku pszczelego. Ale wy dziewczyny jesteście zdolniachy...



Pogoda dopisała,  więc po południu zabraliśmy dzieciaki do parku w Fota Wildlife Park, gdzie wszystko tak wiosennie kwitnie. Różaneczniki i magnolie robią największe wrażenie. 


Dzieciaki sie wyszalały na świeżej zielonej trawce i wszyscy wystawialiśmy buziaki do słoneczka.
A już za tydzień Wielkanoc. Wesołych Świąt Wielkanocnych. 
eda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz