niedziela, 22 lutego 2015

Poduszki "dla niej i dla niego"


Postanowiłam znowu wziąć udział w jednym z wyzwań Szuflady. Gdy tylko zobaczyłam paletę kolorów proponowanych tym razem, powiedziałam sobie, że choćby nie wiem co, muszę coś uszyć na temat.
Wyzwanie Szuflady nr 2 lutowe, trochę chyba walentynkowe pod tytułem "Dla Niej/ Dla Niego" oparte na tej fantastycznej palecie barw:


Znalazłam w swoich zasobach zestaw tkanin  który kolorystycznie mniej więcej pasował do proponowanej palety. Tylko co tu uszyć?
Przypomniałam sobie że mój mąż od dawna prosi mnie o jakąś poduszeczkę "pod pupę" na stołek barowy. No to niech będzie. Uszyjemy. A żeby głupio nie wyglądało,  to dla siebie też uszyłam.  I oto są dwie. Dla mnie i dla niego:)




Plus mały motyw walentynkowy pośrodku; )
A tu już na stołkach:


I jeszcze w takich zestawieniach:




Poduszki zgłaszam do wyzwania, będzie co będzie. Najważniejsze że mężuś zadowolony:)
eda

Zgodnie z regulaminem Szuflady, mówiącym ze można zgłosić jedną pracę, zmuszona jestem do dokonania wyboru. Ze względów kolorystycznych zgłaszam poduszkę z dużą ilością koloru blue.
eda

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe poduszki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne obie poduszki! i bardzo praktyczne :) to serduszko na środku świetnie spina całość! pozdrawiam,
    szyciowaprzygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń